En Fa
عنوان بنر
دانستنی های سفر
امتیاز دهید :

بهترین زمان استانبول برای خرید

بهترین زمان  استانبول  برای خرید
تاریخ : 1401/05/19 / تعداد بازدید : 421/ نویسنده : مدیر سایت

هنگام خرید در استانبول گزینه های متنوعی از برند های معروف دنیا تا طرح ها و برند های محلی با کیفیت بالا پیش روی شما قرار دارد.

استانبول 

در استانبول هیچ تاریخ مشخصی برای حراج ها وجود ندارد

در استانبول حراج ها تاریخ مشخصی ندارند بلکه در طول سال همیشه برپا هستند، و برای آن هم دلیل خوبی وجود دارد.
برخی از برند ها در هر چهار فصل کالکشن های خود را در بازار عرضه می کنند. بنابراین هنگامی که فصل جدید نزدیک می شود، محصولات فصل گذشته را به حراج می گذارند. از طرفی، دیگر برند ها کالکشن های خود را به دو دسته "پاییز و زمستان" و "بهار و تابستان" تقسیم کرده اند و مسلما تاریخ حراج های آن ها با برند های قبلی متفاوت است. علاوه بر این ها هر مناسبت خاص دلیل خوبی برای پویش ها و تخفیف ها است مانند تخفیف های سال نو، روز مادر، ولنتاین و اعیاد مذهبی.
البته این به این معنی نیست که شما نمی توانید سفر خود را با حراج ها هماهنگ کنید چرا که برخی از حراج ها هر ساله در تایم مشخصی اتفاق می افتند.


حراج های زمستانه در استانبول

حراج های زمستانی از اواخر آذر ماه ( اواسط دسامبر) شروع می شوند و تا اواسط دی ( اوایل ژانویه) با تخفیف از 30% تا 50% ادامه پیدا می کنند. برخی از برند ها به همین میزان تخفیف بسنده می کنند اما دیگر برند ها در موج دوم، تخفیف های 45% یا 50% دارند . و برای راحت شدن از آخرین اجناس باقی مانده گاهی حتی تا 70% تخفیف در اواسط فروردین (آوریل) در نظر می گیرند. اما بهترین زمان برای خرید در زمستان، همان اوایل شروع تخفیف ها است چراکه بیشتر سایز های پر درخواست مانندM و L زودتر از بقیه سایز ها به فروش می روند .

 

حراج های تابستانه در استانبول

حراج های تابستانه معمولا از زمانی شروع می شوند که هوا کم کم گرم می شود . این حراج ها می تواند از خرداد و حتی تا اواسط تیر باشد. باز هم مانند حراج های زمستانی توصیه می شود در زمان شروع تخفیف ها اقدام به خرید کنید. تا اواخر مرداد ماه حراج ها تقریبا به پایان خود نزدیک شده اند و شما یا می توانید یک خرید خیلی خوب با قیمت خیلی مناسب داشته باشید و یا بابت پیدا نکردن سایز و یا رنگ مورد نظرتون عصبانی باشید.

 

 

 

 

بازار-استانبول

 

برای مشاهده تورهای استانبول اینجا کلیک کنید.